رفتی ، شکستی دلم را با من مدارا نکردی


عاشق

رفتی ، شکستی دلم را با من مدارا نکردی

مظلوم تر از دل من ای عشق پیدا نکردی

 

در غربت این حوالی تنها پناهم تو بودی

رفتی چه ناباورانه! یادی هم از ما نکردی

 

با این که دیدی من و دل هر دو گناهی نداریم

فکری به حال من و این مجنون شیدا نکردی

 

باور نمی کردم امروز این گونه تنها بمانم

رفتی و پشت سرت را حتی تماشا نکردی

گفتم مگر با نگاهت سامان بگیرد دل من

چشمان سکر آورت را بر روی من وا نکردی

 

می پرسم از خود همیشه ، حقی ندارد مگر عشق

بر گردن ما ، که از او یک ذره پروا نکردی ؟

 

گفتم که شاید بخوانی شعر غریبانه ام را

آوردم اما سرت را یک لحظه بالا نکردی

 



نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت19:18---2 ارديبهشت 1391
سلام دوست داشنی به منم سر بزن!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,| 1:12 | مرتضی|

De$ign:khanoomi